Äntligen!

image124
Idag (nyss) skrev jag och Daniella in oss på körskolan! haha. Det var på tiden kan jag säga. Vet inte hur länge vi har sagt att vi ska köra det, men det har aldrig blivit av. Men idag, då blev det av :) Blir dock ingen körlektion förrän efter FIlippinerna. Men man kan ju alltid plugga lite teori. Så det blir till att ha med sig böckerna till värmen. Puh.

Och idag ringde dom från Café Ritz i stan. Ska dit på lördag och "provjobba", och se om jag får sommarjobb där. Dom ska helt enkelt se vad jag går för.. ;) Men vi hoppas på det bästa, och jag hoppas att jag slipper jobba hela sommaren. 5 veckor hade varit perfekt.

Har ni något jobb i sommar, och isf var?

Kommentarer
Postat av: Maria

Japp jag jobbar extra på ett ålderdomshem och har även jobbat varje sommar där i tre års tid nu. komemr vara där även i sommar. Helt okej att ha utöver studierna.

Postat av: Maria

Japp jag jobbar extra på ett ålderdomshem och har även jobbat varje sommar där i tre års tid nu. komemr vara där även i sommar. Helt okej att ha utöver studierna.

2007-03-12 @ 20:17:28
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: amanda

söt blogg :)

2007-03-13 @ 12:15:20
URL: http://tjoppes.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback