17 grader!

Helt otroligt. Idag var det 17 grader i Kristianstad. Tuuuur att jag tog min skinnjacka i morse och inte klumpen :)
Och eftersom det var så fint väder så bestämde jag mig för att stanna kvar i stan en timme längre. Var helt underbart att gå omkring i värmen :) Köpte en mascara från Max factor. Vet någon om den är bra?
När jag sedan kom hem satte jag och mamma oss på framsidan och fikade, och så klippte jag Truls lite med i solskenet, haha. Han är så söt min muffin :)

image123




(En liten parantes bara: Idag var min kära A i tidningen. Han blev lite lagom stolt och fårvånad imorse när han såg bilden på sig själv, haha sötnöt)

Kommentarer
Postat av: Jennie

i mjällby i solen var det 22 grader ;)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback