Körning på halt väglag

Idag har jag avklarat ännu en del av mitt körkort, nämligen halkan! 8dvs körning på
halt väglag) Det pirrade till i magen då och då kan jag säga. Bilen snurrade ju flera
varv hela tiden, haha. Och det var minsann inte det lättaste heller. En uppgift var att
körde i 70 km/h och väja för en "älg".
Haha, jag körde rakt in i den flera gånger innan jag fick klämm på det :)

Efter halkan gick jag på stan lite. Hade sett ett par  rosa Peak-mjukisbyxor på MQ i
onsdags, och eftersom studiebidraget kom idag tänkte jag att jag kunde unna mig
dom. Men icke! Alla var slut :( Så går det väl när man skjuter på det och velar... :P
Men jag köpte iaf två toppar där inne, på rean dessutom! Den ena skulle kostat 399,
och den andra 249 men jag fick båda för 198! Ingen dålig affär ;) Bilder kommer när
jag orkar fota.

Vad ska ni annars göra ikväll?

image281


Kommentarer
Postat av: Josse

Halkan är rolig :D

2007-06-29 @ 18:30:02

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback