Jag ber tusen gånger om ursäkt..

..för mitt dåliga uppdaterande de senaste dagarna. Eller senaste veckorna kanske jag ska säga? Men jag har varit helt sjukt upptagen, och plus att det inte har gått att uppdatera bloggen från laptopen. Och när man skrvit ett långt inlägg, och sen cpar det när man ska publicera det, då blir man inte speciellt uppmuntrad till att gå in till den stationära och börja om.

Vad har jag då gjort under de här dagarna/veckorna?

image271
Steven Tyler, sångare i Aerosmith

image272
Palle och Amanda på balen (Amanda som jag för övrigt gjorde håret på)

image273
Känner ni igen Jennie? :)

image274
En av mina bästa vänner Emma

image275
Barndomsvänner hela högen (hon längst till vänster gjorde jag håret på)

Kommentarer
Postat av: naddie.

svar: eller hur, det blir väl till och gå in på elgiganten eller nått och låta dom lura en till och köpa första bästa ;)
vad fina uppsättningarna såg ut! :)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback