Onsdagens shopping + ännu mera shopping :)

Idag tänkte jag att det var dags att visa bilderna på det jag shoppade onsdags :) Och plus att jag skoppade lite till idag innan jag började jobba.



image317
Vit, glansig tunika, från MQ.

image318 
Vit hängselklänning med ficka, från VeroModa

image319
Blommigt/randigt linne, från VeroModa


image320
Stickad ballongklänning med stor rosett (syns inte på bilden), från Vila

image321
Vit tröja med liten rosett, från Gosha by Veromoda


image322
Tunika (lite tältvarning, mycket finare i verkligheten), från VeroModa


image323
Brun kofta med knappdetaljer, från VeroModa



Torsor, Björn Borg
Äpplehalsband, VeroModa


haha, 90% från veromoda ungefär. Jag borde sponsras av dom :)

Kommentarer
Postat av: naddie.

vad snygga grejer snäckan :D


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback