Utmanad


Hittade en rolig utmaning hos
Sara  :)


10 favoriter:
Färg:
Röd.
Mat: Tacos, bland annat.
Band: Inget speciellt.
Film: Gills vänner-boxarna? :)
Bok: Saknad.
Sport: Fotboll.
Årstid: Utan tveka sommar!
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Vanilj.
Tid på dygnet: Beror på.

9 för tillfället:
Humör: Trött, seg, ont i huvudet.. Ni fattar.
Smak: Apelsin.
Kläder: Tights, linne och kofta = mys.
Bakgrund: Bakgrudsmusik: Regina Spektor - Samson (rekommenderar!)
Nagellack: Inget.
Tid: 19.50
Omgivning: Ha?
Irritationsobjekt: Sjungande lillasyster.


8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Erica.
Screen name: Ursäkta?
Husdjur: Hund.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Viktor Green, haha.
Musik: Robyn :) (I loved her)
Bil: Det får vi se.
Kyss: Emanuel, ohh haha :)

7 senaste:
Cigarett
: Non smoking!
Mat: Apelsin.
Dryck: Multivitamindryck, vad annars?
Biltur: Kvart över ett.
Kyss: Hejdå-puss i morse.
Spelad låt: Regina Spektor - Samson.
TV-program: Vänner.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Inte vad jag vet.
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 nej tack:
Kläder:
Mat: Kassler.
Musik: Skrik och stön.
Dryck: Många.
Personlighetsdrag: Självupptagen, elak.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Pussades med Palle, tittade på Vännen, pluggade och åt gröt :)
Du kan höra just nu: Musik, tangenter, mamma, syster.
Du inte kan leva utan: Hjärtat, Daniella & Viki, socker och shopping.
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn, sover, läser eller ringer A.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Hjärtat, Emma och Amanda A.
Du tycker om: Jag tycker om fler än tre!
Du inte gillar: oh, fråga Viki :) Eller nej, gör inte de.

2 val:
Kaffe eller te: Både ock.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan: Säger jag inte.

Kommentarer
Postat av: Sara

wow, en fotbollstjej :) Jag tränar på friskis och svettis. Blir mest gym, ki-box, step och aerobic =)

Postat av: Viki

jag lånar :D jojo fråga mig vilka du inte gillar, haha!

2007-02-12 @ 22:41:49
URL: http://vikz.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback