söta vårskor





.

Hörde på radion i morse att det skulle vara modernt med sk. seglarskor även denna våren/sommaren. Eftersom jag aldrig har ägt några, så tänkte jag att det kanske var dags. Gick in på DinSko efter skolan och hittade dessa (skorna högst upp). En lite tuffare modell, jag gillade dom :) Får se om det blir ett köp.
En annan sak jag verkligen behöver är nya, svarta ballerinor. De här ovanför är perfekta.
Och sist men inte minst de vita tygskorna. Så Söta! De finns även i röd/vit randigt, med en snörning upp på ankeln, dom gillar jag allra mest :) Det blir nog garanterat ett köp senare i vår :)

Vad tänker ni satsa på för vårskor?

Kommentarer
Postat av: P A U L I N

jag har ingen aning! sökte lite på internet och så kom jag in på din blogg :) blir nog några söta ballerina skor tror jag ;) Dom här på bilderna är jättesöta verkligen!


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback