snart är det fredag igen

Denna veckan har varit händelserik måste jag säga.

  • Har fått reda på att vårena frisörlärare har fått en hjärtattack. Jättehemskt :(
  • Jag har fått reda på tre provresultat; MVG på allihopa,  haha ;D
  • Alla hjärtans dag igår = mys med älskling och massa godis :)
  • Jag har börjat träna igen.
  • Och det bästa av allt: IDAG KÖPTE JAG SKORNA! :) YES, haha :)

Idag skulle vi ha slutat klockan fem, men efter det som har hänt med Per så har det blivit en hel del ändringar med våra frisörtimmar, så vi slutade redan halv 3. Men jag stannade kvar en stund och gjorde slingor på docka (eftersom jag missar det när vi ska resa) och så klippte jag Emelie :)
Ikväll är det träning som gäller. Hur nu detta ska gå. Jag har träningsvärk i ungefär 90% av kroppens muskler, hmm. Inte. Jätte. Kul.

Nej men vet ni va? nu ska jag lägga mig i min soffa och kolla in några vänner-avsnitt innan träningen :)
Vi hörs senare, KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul blogg! Inspirerande med allt mode, särskilt dagens outfit. Döläckert ;)

2007-02-15 @ 17:27:21
Postat av: Nathalie

Tack så mycket!! :)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback