Nathalie

Senast sedda film: The wedding crashers, med A i måndags.
Senast köpta skiva: Jag köper adrig skivor nu för tiden.
Sparar till: Shopping pengar till Filippinerna. Efter det ska jag börja spara pengar till sommarlovet, haha.
Väntar på: Att mamma ska komma hem med en ny hårinpackning.
Pålägg som gäller: Texmex-skinka, eller leverpastej. Grönsaker är ett måste!
Dagens dryck: Juice, vad annars? Jag kan leva på det.
Senaste boken du läste: Skam, av Karin Alvtegen.
Senaste maträtten du åt: Köttbullar och makaroner med mamma nyss.
Senaste klädesplagget du bar: Baggy jeans, grå tee och vit kofta.
Senaste repliken du yttrade: "Ja.. hej då!"
Senaste personen du träffade: Mammsen,
Senaste personen du pratade i telefon med: Mamma det också faktiskt.
Senaste personen du fick brev av: Sötingarna på Filippinerna.
Senaste gången du sov: I natt tills klockan 06.35.
Senaste saken du köpte: Hänt bild och Läkerol Kaktus.
Vad har du gjort idag: Varit i skolan, åkt buss och bloggat.
Gillar du svarta kläder: Alltid! Svart is the shit.
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar: mellan halv 6 och 8. På helger: mellan hlav 10 och 12.
Vilken färg har du på håret: Blondt med äckelutväxt som måste åtgärdas.
Är du uppväxt i stan eller på landet: I stan.
Var har du ont: Ingenstans för tillfället.
Vad lyssnar du på för musik nu: Allätare.
Vad tycker du om idrott: Love it!
Vad har du för klocka: Mobilen.
Favoritgodis: Åh det skulle ta en evighet att räkna upp allt. Jag har nya favoriter varje dag.
Dyraste plagg du köpt: Hmm.. köper nästan aldrig något dyrt. Men det måste vara några av mina Miss sixty jeans.
Har du jobb: Inte direkt..
Favoritämne i skolan: Hantverksteknik utan tvekan (Frisör ämnen)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback