Imorgon bär det av

Jajemän, imorn ska jag och Daniella till Kalmar för Rix Fm festivalen, shopping och fotboll :) Kommer att bli megabra! The plans for the "weekend" ser ut på följande sätt: Imorn kör vi dit vid tolv, på kvällen blir det Rix FM festivalen. På fredag blir det kanske lite sol? Eller shopping? Eller Ikea? Vem vet ;) Och på lördag blir det shopping och klockan fyra blir det allsvensk fotboll i form av Kalmar FF - IFK Göteborg :) Kan skryta med att den är Kalmar FF's mittback vi ska bo hos dessutom ;) haha.

Kommer alltså hem på lördag kväll, och på söndag morgon bär det förmodligen av till Tosselilla för bad och lek hela dagen, OM vädret tillåter.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ursula

Japp det har jag kvar. Första gången så köpte jag de på studio capelli i k-stad.. men nu så köper jag bara håret nere i malmö på en salong som heter "comffy & nicoles". :)

Postat av: Lis

vad roligt det låter!
btw har du varit i paris? ska dit och behöver shoppingtips! :)

2007-08-26 @ 15:18:39
URL: http://lisw.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback