det blev en bra avslutning på dagen trots allt..

Ja, denna dagen har varit pest och pina ända fram till matchen ikväll. Vår svenskalärare gav oss två sjukt stora uppgifter vi ska göra. Och så har vi en massa andra arbeten att lämna in... Känns lite jobbigt just nu. Och inte nog med det. Hittade världens finaste klänning som jag tänkte ha på Alles student och sådär.. Men den fanns såklart bara i M och jag behöver en S. Hoppas att någon affär kan beställa hem en  S till mig iaf..

Men nu till dagens viktigaste! Ikväll var det ju match mot Ronneby som väntade. Den började förbannat dåligt, vi låg under med 2-0 i halvlek. Men vi reste oss och vann tillslut matchen med 3-2 :) Sådana vinster är det bästa som finns. En riktig laginsats :)

Nu ska jag titta på Vänner och äta lala :) Kanske lite glass med.. ;)
Imorn ska jag jobba på fiket för första gången... Hoppas det går som det ska.

Puss och kram!

image169

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback